Din Bästa Källa för Miley Cyrus

Alla inlägg under november 2012

Av jennie - 10 november 2012 12:23

 Miley: Really hooked on these high necks this season  

Av jennie - 10 november 2012 11:41

                          

Av jennie - 9 november 2012 20:52

 

 

Miley Cyrus arbetar hårt för att avsluta sitt nya album så att hon kan ta lite ledigt för attnjuta av att vara engagerade.


Den 19-åriga artisten planerar att gifta sig "Hunger Games"-stjärnan Liam Hemsworth.De förlovade sig i juni, men har inte visat deras bröllop datum.


"Jag är gift i mitt hjärta och mitt sinne. Jag gör allt jag skulle vara om jag hade papperet,men jag vill ta dig tid att verkligen njuta av det, "Cyrus sagt.

"Min viktigaste just nu är ... Jag vill att folk ska höra vad jag vill säga och få mitt rekord ut, så när det finns en tid att jag kan ta lite ledigt, jag känner att jag åstadkommit mina grejer," sade hon. "Då kan jag ta en paus och bara njuta av att vara gift för en liten stund."


Så tills dess är Cyrus upptagna med att arbeta, främja hennes film "Så Undercover," på grund i februari, och inslagning upp hennes album, men ingen titel eller utgivningsdatumhar aviserats.


Cyrus säger att hon inte avvika alltför mycket från hennes land rötter på nya skivan, menlåtarna är mer hip-hop inspirerade.


"Många av de slag produceras hip-hop beats", sade hon, "men den vokala är mycket rå och min röst är typ av på toppen av alla spår, vilket är vad jag ville."


Cyrus sa att hon arbetar med producenten Pharrell Williams och "mycket hip-hopproducenter som faktiskt från söder, eftersom jag ville ha mer av det smutsiga och sydvibe, lite ATL där."


Medan hon älskar utför på kameran, betyder musik mest för Cyrus.


"Jag vill att folk ska komma ihåg mig för saker som är bra", sade hon "mycket större änkomedier som jag gör, men mer om den musik som jag skriver och de låtar som du lämnar för världen att tänka på."

källa: Global News | Miley Cyrus talks about her wedding plans and why music matters most

Av jennie - 9 november 2012 20:07

                                                    

Av jennie - 9 november 2012 19:56

       

Av jennie - 9 november 2012 18:56

 

När hon inte är gäst  på "Två och en halv Män", eller planerar sitt bröllop till Liam Hemsworth är Miley Cyrus spelar sitt fjärde studioalbum.

"Det är en riktigt annorlunda sound", sade hon CNN och samtidigt främja sin nya flick,"Så Undercover". "Inte bara för mig, men jag tror det är något som radion behöver just nu."


Den "inte kan tämjas" sångare har ännu inte meddelat en release datum för henneskommande album, men hon gav lyssnarna en aning om vad de kan förvänta sig att få höra: ". Dirty South hip-hop musik"


Cyrus arbetade med artister som Pharrell, Tyler Skaparen och Mac Miller att blandahiphop och land, som hon kallade "mina två favorit musikstilar."


"[P] eople tror inte [hip-hop och land] göra en bra hybrid, men faktiskt, så många hip-hopartister verkligen inspirerad av landets musiker - särskilt mycket av de konstnärer jag har arbetat med i atlanta ", sade hon.


Adele är en annan artist som Cyrus sade hon inspirerad av, lägga till, "Det finns ingendär ute nu där det handlar om deras röst är på toppen av banan. Allt ute just nu är om spåret. "

Källa:Miley Cyrus talks new album – The Marquee Blog - CNN.com Blogs

Av jennie - 9 november 2012 17:14

Nu har det läckt ut fyra nya bilder från Miley's senaste photoshoot med Vijat Mohindra! Jag Älskar miley på de här bilderna hon är så vacker 



     


            

      


Av jennie - 9 november 2012 16:43

Miley och hennes vän Denika sågs shoppa på "reformationen" i West Hollywood igår.

                     

Presentation

 

Namn: Miley cyrus 

Född: 23 november 1992, Nashville, USA (20 år)

förlovad med: Liam hemsworth

Känd för: hannah montana

 

 

Fråga, jag svara❤

35 besvarade frågor

Senste projekt

So Undercover  

Typ: Film

Roll: Molly Morris

Status:Inspelad

Release datum: 7/12-2012 (USA) Sverige inte bekräftat.

 

Two And A Half Men

 

Typ: Tv-serie

Roll: Missi

Status: Inspelad

Release: 18/10 - 2012 ( USA) Sverige inte bekräftat.

 

Lilac Wine

  Typ: Låt

Status: Släppt på internet

Release: Släpptes 6/9-2012

Se musikvideo Här!

 

Look What They've Done To My Song

Typ: Låt

Status: Släppt på internet

Release: Släpptes 4/10-2012

Se musikvideo Här!

 

Nytt album

 

Typ: Album

Status: ?

Release: ??.??- 2012

 

Tour 2013

Typ: Tour

Första Concert: ??.??- 2013

Sista Concert: ??.?? - 2013

 

 

 

 

Sök i bloggen

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Dåligt
 Okej
 vet inte...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate

länkbyten!


Ovido - Quiz & Flashcards