Din Bästa Källa för Miley Cyrus

Alla inlägg den 7 november 2012

Av jennie - 7 november 2012 21:23

 

Av jennie - 7 november 2012 13:06

    

 Gillade ni mileys  klänningar i ! Två och en halv Män ni kan köpa de här

»Franska Terry Bodycon Dress - 610 kr - Shopbop (klicka här ). 
»Material Girl Ärmlös Tryckt A-Line - 150 kr - Macys (klicka här ). 
»Material Girl Kortärmad Houndstooth Floral-Print - 180 kr - Macys (klicka här ).

 

Miley profilbild på Twitter, klädd hög midja shorts och en kalk bustier. Du kan få kalk kontroll Bustier för bara 174 kr från Nasty Gal.

»Lime Kontroll Bustier - 174 kr - Nasty Gal (klicka här ).

 

Mot slutet av oktober, var Miley bilden anländer till en inspelningsstudio i Los Angeles. Hon bar en funky men trendig outfit - många av er älskade henne leggings, och nu kan du få dem för dig själv, för under 134 kr

»Leggings i Mono Paisley Print -  180 kr - Asos (klicka här ).

 

Att se hennes röst räknas, var Miley bilden lämnar sin lokala vallokal går morse, i Los Angeles. Du kan återskapa hennes utseende för runt 670 kr ! Hon bar en tröja klänning och en pläd topp, med Converse.

»Cotton Spandex Jersey Båg Bustier Dress - 520 kr - American Apparel (klicka här ). 
»Pläd Shirt - (klicka här eller här ).

Av jennie - 7 november 2012 12:54


Millys twitter ... 


'' dolls that vote together stay together'' 

  

 

Av jennie - 7 november 2012 11:32

  Billy Ray Cyrus kan inte vänta med att gå dotter Miley Cyrus ner i gången - och han kan få göra det mer än en gång!


Landet sångare, 51, gjorde sin stora Broadway-debut måndag 5 nov i musikalen Chicago i NYC.Efter prestanda, pratade Billy Ray med Us Weekly på en efterfest på Victors Cafe presenteras av Voli Lätt vodka.


Far till sex (Brandi, Trace, Christopher, Miley, Braison och Noah) berättade hans familj inte deltog hans öppning show medan patriarken blir bosatte sig i. "Jag tror att alla är att låta mig komma i spåret först" han förklaras.


Den "Achy Breaky Heart" crooner gör samma sak för hans mest kända dotter när det kommer till hennes bröllop till Liam Hemsworth . Tillbaka i juni, Miley, 19, förlovade sig Last Song costar, 22, efter att ha dejtat i tre år.


"Liam frågade om han kunde få min dotters hand i äktenskap, och jag sa ja om jag kunde vara i sin brors nästa film," Cyrus skämtade om Thor skådespelaren Chris Hemsworth .


Och med hänvisning till en färsk rykte, fadern av bruden-till-vara hävdas att hans dotter och framtida son-in-law planerar att ha inte en utan tre bröllop.

 "Nu har de [Miley och Liam] kommer att få tre bröllop, så jag tänker en film med Chris, då vi fick uppföljaren till Liams nya film [ Hunger Games: Catching Fire ] kommer ut.


 De har fått tre bröllop, det måste vara tre filmer för mig ", säger han skämtade.


Medan Billy Ray sa att han inte vet när någon av dessa nöje och familj kan vara, han ser fram emot att gå Miley ner i gången.


"Jag faktiskt skickade henne ett meddelande bara kväll som jag ser fram emot det ögonblicket när den tiden är", förklarade han. 

Cyrus blev emotionellt tittar ett tal av Indianapolis Colts coach Chuck Pagano."Under halvtid, berättade han hans lag han ville ha en annan Super Bowl trofé och han hade två döttrar han ville gå ner i gången.


 När jag såg att i går kväll, den här killen som är kämpar leukemi, och det faktum att han talar till hans lag säga: "Jag vill hissa att trofén och gå mina döttrar ner i gången.


"Jag texted genast Miley och sade: 'Jag vill bara att du ska veta, när du är redo, jag kommer att vara mycket stolt över att gå ner dig att gång. "


 Hon var som, "Pappa!" med två smiley ansikten! Det coach och det ögonblicket berörde mig. "


 källa: Billy Ray Cyrus: Miley Cyrus, Liam Hemsworth Will Have "Three Weddings" - UsMagazine.com

 


Av jennie - 7 november 2012 10:18

Hjälpa till att göra en skillnad i USA, Miley lämnar sin lokala polling morgonen station igår (6 november), i Los Angeles.

Barack Obama vann presidentvalet! Miley har uttryckt sitt stöd för Obama med sin Twitter-konto. Efter att han vann, var part i USA spelas utanför Vita Huset! 

 Miley sa i iheartradio musikfestivalen: "Detta är första gången som jag någonsin har fått rösta och det är viktigt att veta att du verkligen göra en skillnad i var du bor och göra vad det här landet verkligen är. Jag tycker bara att det är viktigt för unga människor att verkligen veta att deras bidrag betyder något och att de har val. 

                

Presentation

 

Namn: Miley cyrus 

Född: 23 november 1992, Nashville, USA (20 år)

förlovad med: Liam hemsworth

Känd för: hannah montana

 

 

Fråga, jag svara❤

35 besvarade frågor

Senste projekt

So Undercover  

Typ: Film

Roll: Molly Morris

Status:Inspelad

Release datum: 7/12-2012 (USA) Sverige inte bekräftat.

 

Two And A Half Men

 

Typ: Tv-serie

Roll: Missi

Status: Inspelad

Release: 18/10 - 2012 ( USA) Sverige inte bekräftat.

 

Lilac Wine

  Typ: Låt

Status: Släppt på internet

Release: Släpptes 6/9-2012

Se musikvideo Här!

 

Look What They've Done To My Song

Typ: Låt

Status: Släppt på internet

Release: Släpptes 4/10-2012

Se musikvideo Här!

 

Nytt album

 

Typ: Album

Status: ?

Release: ??.??- 2012

 

Tour 2013

Typ: Tour

Första Concert: ??.??- 2013

Sista Concert: ??.?? - 2013

 

 

 

 

Sök i bloggen

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Dåligt
 Okej
 vet inte...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate

länkbyten!


Ovido - Quiz & Flashcards